martes, 1 de diciembre de 2015

Publicáu en LNE, 28/11/2015

Mieu y horror

01.12.2015 | 13:34
Mieu y horror
Mieu y horror
Otra vez el mieu. El mieu que vive con nós y de xemes en cuando faise presente na vida. Estos díes el mieu cebóse en París, en Túnez, en Mali; cebóse en Bruselas, cébase en cualquier requexu, cébase cerca de nós, porque viaxa ensin torgues per toles partes nel tren de la muerte. Tamién s'apoderó de toos nosotros, que nos sentimos cerca de les víctimes, cerca de les persones que se sintieron amagaes pol horror. Vides estrozaes, firíes abiertes pa siempre nes families y nos amigos de les víctimes. El terror amedranó a xente como nosotros, que disfrutaben d'una velada festiva, que pasiaben pela calle, que disfrutaben de la nueche. Detrás del pánicu ta la pantasma del fanatismu y de la llocura. Y, entre tanto, del otru llau, los fanáticos, los que maten en nome d'Alá, siguirán impasibles, o igual allegrándose de la llercia que semaron a costa de llevar con ellos muerte engafentada, llevando per delantre a víctimes inocentes. Ellos, los fanáticos, tienen el corazón negru. Ye como si nunca se namoraren, como si nunca fueren quien a pasalo bien. Enxamás tienen una sonrisa nos llabios. Siempres los vemos en xuntura cola muerte, estrozaos, de mal fustax, acribillaos a balazos. Namás l'horror y la muerte son los sos collacios.
De manera especial dedico estes ringleres a tolos que sufren estos díes el terrorosismu xabaz nes sos carnes, y valgan pa condenar con enfotu a quien tronza les llibertaes, la llibertá d'espresión, los drechos del les persones, los drechos de los poetes que denuncien con valentía la represión y el caos que se ta viviendo nos países onde reina'l fanatismu y la llocura.
Dende estes llinies, un abrazu calcáu pal poeta palestín Ashraf Fayadh condenáu a muerte por un tribunal saudí, por renunciar al islam nos sos llibros, por ser valiente?Poeta mozu, que tien muito que dicir y qu'amosar nos sos versos. En pallabres de Gabriel Celaya, ún de los representantes de la poesía social: "la poesía ye un arma cargada de futuru" pero ellos, collacios de la muerte, utilicen les armes pa cargase al poeta, a la so voz, y al so futuru. Clamiemos pola llibertá del poeta Ashraf Fayadh. Que los nuesos gritos s'escuchen en tol mundu. Pola voz del poeta y pola so vida. El mieu, el terror, amáganos y fainos pensar que tamos en peligru, el mieu fainos ver el llau gris de la vida, magar que detengan a los terroristes, quedarán otros fanáticos, los planiadores que siguirán pensando n'aliase cola muerte. Esto ye lo qu'estos díes nos fixo saltar l'alarma del mieu nos nuesos corazones.
http://www.lne.es/blogs/manage